tisdag 8 februari 2011

48 timmar i reningens tecken

Jag är i rening. Avgiftning från socker, snabba kolhydrater och kaffe. Önskar jag kunde skriva att det är härligt... Inte just nu.
Svettas,fryser, ont i kroppen.Liten, ledsen, utan tröst. Vilka gifter!!
Men jag gör det för att jag vill. Jag vill och längtar efter en annan verklighet. Jag är i förändring. Buren av det jag kallar Gud. Det finns ingen kamp. Inget måste. Det finns bara "jag vill" och "jag älskar".
Längtar till dag fyra när det brukar släppa.
Tack för nåden. 48 timmar är en bra början.

3 kommentarer:

  1. Ja jag har gjort en sådan riktig detox en gång, nu är jag mer moderat till allt.
    Känns riktigt bra att vara utan socker och snabba kolisar.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Varför inte tjäna pengar på sin viktnedgång!

    Folk frågar mig vad jag går hög på kolla in de här
    http://pevtear.com/viktminskning
    Har aldrig mått så bra, de är baserat på naturprodukter, kinesiska örter. Man får mer energi och orkar träna mer, snabbare går man ner i vikt om nu det är målet.
    De är för alla människor inte bara för dom som vill gå ner i vikt. Man håller sig friskare, har inte varit sjuk sen jag började med detta.
    Är du själv intresserad av att börja som distributör, så finns de alla möjligheter man kan köra på deltid eller heltid. De är kul och de är många som är intresserade av produkterna.

    De är en måltidsersättnig, man byter ut en eller två måltider om dan, sen äter man vanlig mat också gärna en färgrik måltid på kvällen.
    När du har nått din målvikt, så är du den bästa reklamen själv om du vill börja sälja, folk kommer och fråga vad du har gjort för och se så pigg och fräsch ut. De säljer sig själv.
    30 dagars pengar-tillbaka-garanti.
    Hör gärna av dig om de är något, lycka till
    Mvh Peter

    SvaraRadera
  3. Att avgifta sig är tufft. Jag har lyckats hålla mig från kolisar och socker nu ett bra tag, utom återfallet över jul och nyår. Kaffe har jag inte orkat ta tag i, men det får bli en senare utmaning.

    Att inte Peter här ovan förstår att vi matmissbrukare inte fungerar på Herbalife... Så fort man går tillbaka till vanlig mat är man fast igen och går upp ännu mer i vikt.

    SvaraRadera