måndag 8 november 2010

2 kilo som aldrig skall tillbaka !

Första veckan är avklarad och resultatet är ett lugnare, gladare och piggare jag! Extra kul känns det så klart att jag gått ner 2 kilo. Heja mej! Gav mig själv ett löfte i morse att dessa två kilo ALDRIG mer skall sitta på min kropp. Aldrig!
Nu speedar jag upp hälsonörderiet ett snäpp. Jag tror att förra veckans viktminskning mest berodde på att jag verkligen kommit ner i varv. Det är fullt troligt med tanke på vilken negativ inverkan stress har på vikten. Denna vecka vill jag behålla mitt inre lugn, men samtidigt bli lite mer hälsonörd. Skissar just nu på ett program för veckan.
Vecka 2, here I come !
Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Härligt!! Go girl! <3
    Stor kram till dig!!

    /Linda

    SvaraRadera
  2. Härligt! Tack för all inspiration jag känner av att läsa om din "hälsomånad".

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer! Feedback betyder massor. Extra kul att inte bara mina närmsta vänner läser bloggen. även om de, såklart , är helt underbara!

    SvaraRadera