söndag 14 november 2010

Jag ska klara det här!

Jag är nöjd. kanske inte är en så fullfjädrad hälsonörd som jag företog mig att vara. Men ändå, en vecka som var långt mycket bättre än veckorna brukar vara. Maten har funkat. Inget socker sen sonen bakade choklad bollar... Motionen har jag absolut speedat upp ett hack. Flera sköna skogspromenader och två besök på simhallen. Nu återstår att se vad vågen säger i morgon.Det är i allafall tydligt att jag har en stark vilja att nå mitt mål, därför försöker jag också, stenhårt, att tro på min framgång.Jag vet att mina tankar är avgörande för resultatet. Det är livsfarligt att tänka negativt för då blir det så. Så: Jag ska klara det här. Jag ska bli av med min övervikt. Jag ska! Jag ska! Jag ska!
Hälsonörderiet fortsätter månaden ut!
Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar