onsdag 10 november 2010

Var är hälsonörden? Inte här!

Jaha, då skall vi se om jag kan försöka leverera några riktigt bra förklaringar? Nej det kan jag inte!
Nej, rätt och slätt har den här dagen gått åt pipsvängen. Det började med den där snön. Den omöjliggjorde min dagliga promenad med barnvagn. Eller, egentligen inte. Men det kändes ändå så och tyvärr lät jag mina känslor styra. Sen fortsatte bakslaget när den äldre sonen ville göra chokladbollar, och resten behöver jag nog inte förklara…. Ja, jag tappade verkligen fokus totalt. Men, men.. i morgon är en ny dag.
För att verkligen markera att hälsonörden är hemma igen ska jag ge mig själv en riktig GI-dag på fas 1. För er som inte är bekanta med detta innebär fas 1 bara proteiner och grönsaker. Det blir skönt att komma upp på rätt spår igen. Jag vet att jag kan!
Hälsonörden är snart hemma igen!
Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar