måndag 15 november 2010

Total besvikelse!

Trodde nästan det var dolda kameran i morse när jag ställde mig på vågen. Total besvikelse. Vågen stod exakt på hektot på samma vikt som för en vecka sen. Jag har ansträngt mig. Promenerat, simmat och ätit bra. Men ,men, det är väl hormoner,vätska eller något. Nu gäller det att inte tappa sugen, bara köra på. Jag ska klara det. Dock skulle ett beslut behöva tas. Mack-fri vecka ! Mackor är ett jävla gissel. Mackor är min "snuttetrasa numero uno" ! Så nu ger jag mig själv en paus. Hälso nörderiet fortsätter, mackorna står på paus tills på måndag.
Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Bästa Charlotte!! I Ayurveda talar man om att dricka en kopp hett vatten varje timme, om man vill gå ner i vikt . det är dessutom mycket välgörande för kroppen. Det finns många bra knep och jag delar gärna med mig av det jag vet. Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Å ! Jag blir jätte nyfiken. Vill veta mer!

    SvaraRadera